Sunday, November 9, 2008

trend watch







hello, I can't stress how sorry I am that I have taken much to long to post AND they have been sub-par posts that do not show you guys exactly how to relate the trends to real life :( but I am showing you today some pretty nice trends, again sorry I just got home from work; I'll try to do a good post tomorrow.

- keep the world beautiful
~Lexie












Bonjour, je ne peux pas accentuer que je suis désolé que j'ai pris beaucoup d'à long pour poster ET ils ont été les postes de sous-pair qui ne vous montrent pas les gars exactement comment relater les tendances à la vraie vie : (mais je vous montre aujourd'hui quelques tendances assez agréables, encore désolé je suis rentré juste du travail ; j'essaierai de faire un bon tommorow de poste.
- garder le mondial beau




~ Lexie

No comments: