Tuesday, November 4, 2008

punk meets girl



Hello my darligns, how are you? Incase you were wondering I'm fine. I just got home from school and thought you might want to see what fashion insparation I have for you today? well, I thought I would do fashion a la Kate Moss I think I did a pretty good job considering I didn't buy a thing....today I had noticed that fashion is going more towards a "Gender bender" and spring is resort wear which is nice, but my favorite trend...Romantic, well, thats only partly true I`m loving the seventies look too! I`ll show you guys my take on seventies tomorrow.




- Keep the world beautiful


- Alex (Lexie)


français : Bonjour mon darligns, comment êtes-vous ? Incase vous vous demandiez je suis bien. Je suis rentré juste de l'école et a pensé pourrait vouloir vous voir quel insparation de mode j'ai-t-il pour vous aujourd'hui ? bien, j'ai pensé je fais façonne une la Mousse de Kate je pense que j'ai fait un considérer de travail assez bon je n'ai pas acheté une chose. ...today j'avais remarqué cette mode va plus vers un « la cintreuse de Sexe » et le printemps est deffinitly l'usure de recours qui est agréable, mais mon préféré Bien, cela seulement partiellement vrai I`m aimant les années soixante-dix regardent aussi ! Le spectacle d'I`ll vous les gars mon prend des années soixante-dix demain


-garder le mondial beau

- Alex (Lexie)

No comments: