Friday, November 7, 2008

Stressed and romantic


hey loves, I have just slightly freaked out, one I'm super sleep deprived because of mid-terms my goodness you have no idea the stress I NEED AN 86 to get in to the well known schools in canada. mcgill, I'm not even looking at since i work two jobs and there is no way I can make 90's with 2 jobs. and lastly I gained 5 F*ing pounds, i'm 105 I know you're rolling your eyes 105 isn't that much; but I'm tiny so for me it really is! I need to stop stressing, thats whats making me fat, that and diet coke because it makes you bloat! any ways here are the clothes I bought last night on my break.

-keep the world beautiful
~Alex (Lexie)






hé les amours, je juste légèrement ai piqué une crise hors, un je suis sommeil super que l'a privé à cause de de milieu de trimestre ma bonté vous n'a pas d'idée la tension j'AI BESOIN D'UN 86 entrer aux écoles renommées au Canada. mcgill, je ne regarde pas même puisque je travaille deux emplois et il n'y a pas de façon je peut faire 90's avec 2 emplois. et enfin j'ai gagné 5 F*les livres d'ing, Savoir que vous roulez vos yeux 105 ne sont pas que beaucoup de ; mais je suis petit si pour moi il est vraiment ! J'ai besoin d'arrêter d'accentuer, que ce que me faisant le gras, cela et le coke de régime parce qu'il fait vous boursoufler ! n'importe quelles façons voici les vêtements que j'ai achetée hier soir sur mon frein.
-garder le mondial beau


~ Alex (Lexie)

No comments: